Forsendelsespolitik
For at give dig total ro i sindet, sender vi vores ordrer med en kurer
og giver dig et sporingsnummer.
Vi passer ekstra godt på produkterne for at sikre, at de er pakket effektivt og kan undgå skader.
HVAD TILBYDER VI?
SÅ HURTIG SOM MULIG
LEVERING
Gratis levering på visse produkter*
LASTFORSIKRING
FORSENDELSE TIL DIT
FORTOV
Hvordan kontrollerer jeg status for en ordre?
Når din ordre er pakket og afsendt, vil du modtage en meddelelse med dine sporingsoplysninger.
Hvor hurtig er opfyldelsen og forsendelsen?
Du vil modtage en e-mail, som indeholder dine sporingsoplysninger, når dine varer er blevet afsendt. De fleste indenlandske ordrer tager alt fra 10 til 14 dage at ankomme.
I nogle meget sjældne tilfælde kan der opstå en forsinkelse.
Vi samarbejder med følgende kurerer: og
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
Vi tilbyder en fast forsendelsespris baseret på vægten af hele vognen:
0-1 kg. | 40 kr. |
1-10 kg. | 112 kr. |
10-20 kg. | 149 kr. |
20-30 kg. | 224 kr. |
30+ kg. | 450 kr. |
Vi tilbyder kun gratis fragt på udvalgte produkter*.
* Bemærk venligst, at vi kun tilbyder levering til dit fortov .
Afsender du internationalt?
BALKAN ENERGY sender til følgende lande:
Andorra, Østrig, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Cypern, Tjekkiet, Danmark, Estland, Frankrig, Tyskland(Gå til balkanenergy.de ), Grækenland , Ungarn, Irland, Italien, Letland, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Monaco, Holland , Polen , Portugal, Rumænien, San Marino, Slovakiet, Slovenien, Spanien.
HVAD ER LASTFORSIKRING, OG HVOR MEGET KOSTER DET?
Dette er en forsikring, der generelt beskytter forsendelser mod tab, beskadigelse eller tyveri under transport. Denne dækning er ud over den grundlæggende skadesforsikring, der kan ydes, og den vil godtgøre den angivne værdi af varerne, hvis en dækket hændelse indtræffer, mens fragten er i transit.
Fragtforsikring giver dig sikkerhed for, at hvis noget skulle gå galt under transporten, får du kompensation for værdien baseret på handelsfakturaen. Hvis der ikke er en handelsfaktura, vil markedsværdien blive brugt til at fastsætte beløbet. Transportomkostninger vil også blive refunderet.
Vores Cargo Insurance gebyr bestemmes af produkttype. Det kan tilføjes ved kassen.
Hvad hvis min forsendelse går tabt?
Du skal sende ethvert krav for pakker tabt under transporten til sales@balkanenergy.dk senest 14 kalenderdage efter du har afgivet din ordre.
Vi dækker omkostningerne ved at sende en erstatningssordre for dig, hvis den leveringsadresse, du har angivet, er korrekt.
Derudover ville det være klogt at kontakte kurerudbyderen for at finde den manglende forsendelse.
Min ordre viser, at den er blevet returneret til afsender, hvad sker der?!
Hvis sporingsoplysningerne blev leveret korrekt til dig, men de ikke blev afhentet, returnerede forsendelser, der ikke er blevet gjort krav på, til os.
Nye forsendelsesomkostninger vil blive pålagt for ordrer, der ikke er blevet gjort krav på , eller som oprindeligt havde en forkert adresse .
Hvad sker der, når min ordre returneres?
Forsendelser, der ikke er afhentet eller har en forkert adresse angivet, vil blive returneret til os. Hvis dette sker, vil der blive pålagt nye leveringsgebyrer for de benyttede kurertjenester.
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis du har brug for at ændre eller annullere din ordre, kan du kontakte os så hurtigt som muligt på sales@balkanenergy.dk .
Der kan blive pålagt yderligere gebyrer, når vores lager har afsendt din ordre.
Har du stadig spørgsmål? Vi er altid her for at hjælpe.
Send os en e-mail på sales@balkanenergy.dk